la primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat:
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu semnele date intacte pe produs, fara urme de montaj.
In ambalajul original (ambalajul folosit de firma expeditoare sau unul asemanator, in asa fel incat produsul sa fie protejat)
Produsul sa fie insotite de toate accesoriile
Produsul sa aiba toate documentele aferente(copie factura de achizitie - este necesara pentru a fi identificata mai repede comanda dumneavoastra)
Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.
Valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar. Contul bancar poate fi comunicat prin completarea formularului de retur (online) sau cel fizic insotit de factura. Este necesar sa ne specificati si numele titularului de cont
Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.
Trimiterea produselor retur se va face prin curierul agreat de noi ( FanCourier) respectand urmatoarele indicatii:
Toate retururile au termen de solutionare de 5 zile lucratoare de la primirea produsului
In acest interval, se constata functionabilitatea produsului, daca au fost afectate sigiliile, sau daca produsul a fost montat.